Project op maat

Ben jij die drukke ondernemer in de trouwbranche en kun je wel wat online support gebruiken?

Ik help je graag! 

Als BABS, trouwfotograaf of weddingplanner heb je een hele belangrijke taak te vervullen op DE dag van het bruidspaar. Hier gaat natuurlijk ook een flinke voorbereiding aan vooraf. 

Van de eerste kennismaking tot aan de levering van jouw dienst of product is er een hele route die jij en je klanten afleggen. 

Hoe fijn is het als hier een efficiënte werkwijze voor staat? 

Met een goede structuur kun jij die toestroom van aanvragen handelen. We zorgen ervoor dat er zo veel mogelijk geautomatiseerd wordt zonder het persoonlijke contact te verliezen. 

Enkele voorbeelden die horen bij het organiseren van de achterkant van je bedrijf zijn: 

  • Het koppelen van je agenda zodat er direct afspraken ingepland kunnen worden via je website
  • Automatische mails inplannen met vaste tijdsplanning 
  • Formulieren opstellen om informatie te verzamelen 
  • Projectoverzicht maken met bijbehorende taken 
  • Een overzichtelijke mappenstructuur maken

Natuurlijk is het organiseren van de achterkant van jouw bedrijf maatwerk. We kijken samen naar de knelpunten en hoe we je werkwijze kunnen stroomlijnen zodat je minder druk en stress ervaart. 

Door het inzichtelijk maken van je taken bij verschillende projecten en het automatiseren van bepaalde taken, creëer je voor jezelf meer ‘headspace’ en kun jij nóg beter werk afleveren. Je focus kan liggen op jouw expertise! 

In de praktijk blijkt dat in een project op maat minimaal 10 uren werk zit om daadwerkelijk een verschil te kunnen maken. Mijn uurtarief is €60,- exclusief BTW. 

Ik bekijk graag samen je wensen en behoeften en welke mogelijkheden er zijn om samen een project op maat aan te pakken.